سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

90/9/11
11:6 ع

یارب.

باسلام
شاید زیاد جالب نباشد که در این ایام که همه جا صحبت از مظلومیت اهل بیت ع و واقع کربلا است من به این مسائل پرداخته ام ولی از قدیم شنیده ام مرگ با عزت بهتر از زندگی با ذلت است

وزیر امور خارجه که از اقدام دانشجویان در سفارت انگستان از انگلیسی های روباه صفت و گرگ وحشی عذر خواهی کرد حال بیاید و جواب گوی توهین آنها به ملت ایران باشد و بابت این جسارت روباه پیر  به ایرانیان ,از ملت ایران عذرخواهی کند.
آیا انگلستان یادش رفته در سال 2010
عده ای با حمله به سفارت جمهوری اسلامی در لندن اقدام به شکستن شیشه های ساختمان و خودروهای کارکنان ایرانی می‌کنند و پلیس انگلیس هیچ حمایتی از سفارت کشورمان نمی کنند. حال چه شده که ایران را زیر سوال می برد و عواقب این کار را به ما گوشزد میکند؟
بارها شنیده ام و دیده ام از قشر دانشجو به عنوان قشر متفکر یاد شده است.از پدر و مادر شنیده ام زمانی شاه فهمید دیگر جایی در ایران ندارد که دانشجویان با امام راحل هم پیمان شدند حال چه شده است که این قشر زیر سوال رفته .
در روزنامه جام جم خواندم:

11 سفیر و دیپلمات کشورهای خارجی با تحریک رژیم انگلیس و در حمایت از آن دقایقی پیش در اقدامی غیر قانونی با حضور در مقابل باغ قلهک خواستار ورود به این باغ شدند.
به گزارش فارس،هم اکنون سفیران و دیپلمات‌های کشورهای سوئیس، لهستان، مکزیک، چک، مجارستان، نیوزیلند، فنلاند، قبرس، روسیه، یونان و بلغارستان در پشت باغ قهلک حضور دارند و از مسئولان پلیس دیپلماتیک خواسته‌اند تا وارد این باغ شوند.
بر اساس این گزارش، همراه این گروه دیپلماتیک، خبرنگاران و عکاسان و تصویر برداران رسانه‌های غربی در اقدامی طراحی شده و غیر قانونی حضور گسترده دارند و خواستار ورود به باغ قلهک هستند.
در همین زمینه بر اساس گزارش های دریافتی رژیم سلطنتی انگلیس برای ایجاد جنگ روانی با 25 تن از سفیران و دیپلمات های خارجی مستقر در ایران هماهنگی کرده تا در مقابل باغ قلهک جمع شوند اما با این حال تنها 11 کشور تاکنون در مقابل باغ قلهک حضور پیدا کرده‌اند.
هم اکنون ماموران پلیس دیپلماتیک مستقر در مقابل باغ قلهک از ورود غیر قانونی این دیپلمات‌ها جلوگیری کرده و اعلان کرده‌اند که دستگاه های مسئول باید مجوز لازم را صادر کنند.

http://www.jamejamonline.ir/

بعد از دقایقی مجوز صادر میشود و آنها وارد این باغ میشوند
.ورود سفرای 25 کشور به باغ قلهک

خب حال چه کسی باید از این 11 سفیر بازجویی کند؟همان های که از دانشجویان بازجویی میکند این کار را انجام میدهند؟آیا انگلیس نباید بابت این کارش ازملت ایران عذرخواهی کند؟

بعد دوباره میشنوم:
دولت انگلیس امروز از صدور دستور تعطیلی فوری سفارت ایران در لندن خبر داد.
"ویلیام هیگ" وزیر امور خارجه انگلیس در اظهاراتی در همین رابطه اعلام کرد: «کاردار ایران در لندن در حال حاضر از درخواست ما برای تعطیلی فوری سفارت ایران مطلع شده است و تمامی پرسنل دیپلماتیک ایران باید ظرف مدت 48 ساعت انگلیس را ترک کنند.»
بعد دوباره میشنوم:
سخنگوی وزارت امور خارجه همچنین درخواست دولت انگلیس از دیپلماتهای ایرانی در لندن جهت ترک این کشور را اقدامی انفعالی و شتابزده ارزیابی نمود و افزود: بدیهی است دولت جمهوری اسلامی ایران متقابلا اقدامات لازم در این خصوص را انجام خواهد داد و مسوولیت حفاظت از اموال و اماکن دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در لندن را متوجه دولت انگلیس می‌داند.

حال ما مانده ایم و حیرت




مشخصات مدیر وبلاگ
 
راحله[48]
 

یارب.سلام و عرض ادب.نویسنده وبلاگ محض خدا هستم.


لوگوی وبلاگ
 


عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
لوگوی دوستان
 
دوستان
 

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ